سوالات متداول و پرتکرار کاربران شهدتاک را در این بخش پاسخ داده ایم.

شهدتاک همواره تلاش می کند ارتباط با مشتریان خود را حفظ کند. از این رو تمامی سوالاتی که تاکنون از ما پرسیده اید را در این بخش پاسخ داده ایم. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید می توانید از طریق بخش تماس با ما سوال خود را مطرح کنید.ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم. همچنین شما می توانید از قسمت چت آنلاین با ما به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول و پرتکرار کاربران شهدتاک

چگونه سفارش دهم؟

در بخش فروشگاه محضولات ما قابل دیدن و بررسی هستند. پس از مطالعه و بررسی، محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از بررسی سبد خرید به قسمت تسویه حساب بروید. توجه فرمایید در صورتی که حساب کاربری دارید قبل از ثبت سفارش وارد حساب کاربری شوید. در غیر این صورت ابتدا حساب کاربری بسازید و سپس اقدام به ثبت سفارش فرمایید.

پس از ورود اطلاعات خود، در صورتی که کد تخفیف دارید میتوانید کد را وارد و استفاده نمایید. پس از انتخاب نوع ارسال محصول در انتها از میان گزینه های پرداخت، یک گزینه را انتخاب و سپس پرداخت کنید.

شماره حساب جهت انتقال وجه چیست؟

در آخرین مرحله از ثبت سفارش میتوانید نحوه ی پرداخت را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. در صورتی که گزینه ی انتقال وجه را انتخاب نمودید میتوانید از طریق اطلاعات حساب زیر اقدام به انتقال وجه سفارش نمایید.

بانک: تجارت    شماره حساب: ۹۳۲۳۵۱۴۸۶۸     شماره کارت: ۶۶۶۷-۷۴۴۳-۸۳۱۰-۵۸۵۹     نام دارنده حساب: مرتضی بهرامی

پس از انتقال وجه، اطلاعات پرداختی خود را از طریق بخش تماس با ما یا واتساپ یا تلگرام و یا شماره همراه ۰۹۱۸۶۷۶۸۰۶۳ ارسال فرمایید.

توجه داشته باشید تا زمانی که مبلغ سفارش خود را ارسال نکنید سفارش تایید نخواهد شد.

چند روز طول می‌کشد تا سفارش به دستم برسد؟

شهدتاک تلاش میکند تا در سریعترین زمان ممکن محصول مشتریان خود را ارسال کند.

یک تا دو روز کاری برای بررسی کیفیت و بسته بندی مناسب محصول شما زمان گذاشته می شود و پس از آن ارسال میشود. مدت زمانی که طول میکشد محصول به دستتان برسد بستگی به روش انتخابی حمل و نقل(به طور مثال پست سفارشی/پیشتاز) دارد اما به طور میانگین ۲ تا ۴ روز کاری طول خواهد کشید.

از صبر و بردباری شما سپاس گذاریم.

چگونه سفارش خودم را پیگیری کنم؟

مشتریان محترم می توانند در هر لحظه سفارش خود را از طریق واتساپ، تلگرام و یا چت آنلاین پیگیری نمایند.

چگونه سفارش خودم را لغو کنم؟

مشتریان عزیز تا قبل از ارسال محصول می توانند سفارش خود را از طریق واتساپ، تلگرام و یا شماره همراه ۰۹۱۸۶۷۶۸۰۶۳ لغو و یا ویرایش کنند.

در چه شرایطی می‌توانم کالای خودم را باز گردانم؟

اگر متوجه شدید که محصول خریداری شده اصل نبود و کیفیت مناسبی نداشت، شهدتاک سفارش شما را پس میگیرد. شما میتوانید با مراجعه به آزمایشگاه های معتبر و تهیه آزمایش از محصول متوجه می‌شوید که محصول اصل است یا خیر؟ در صورتی که محصولات ارسالی اصل و طبیعی نباشند وجه پرداختی + هزینه آزمایشگاه را خدمت تان واریز میکنیم.

چطور سفارش خودم را مرجوع کنم؟

برای مرجوع کردن سفارش می‌توانید دلیل آن به همراه اطلاعات خود از طریق تلگرام یا واتساپ به ما ارسال کنید تا روند عودت سفارش بررسی شود.